Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś niełatwe zadanie, ogromna rywalizacja sprawia, że trzeba się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych nabywców, aby byli skłonni w chwili obecnej u nas zostawić swoje pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli rozpowszechnianie produktów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze powszechnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być więc tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem prawdopodobne, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itd. Jeżeli już uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja zmian, niemniej jednak najpierw należy taką listę mieć. Jeżeli już posiadamy i pragniemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne idealny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo ważne właściwe dobranie grupy targetowanej - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: google merchant.
This entry was posted in .

0 komentarze:

Prześlij komentarz